Vera - skåne, stallet :))

hejj alla människor nu sitter jag här i skåne o chillar :) kom typ precis hem frn stallet. de va skit mysigt de hade kommit en ny häst som hette kikkan och pia. Jag va rätt mycke me kikkan och hon va skit sööt ny favvo häst ?? :) hahha aja de va as najs att traffa alla sööta :) de va phim,phä,cleo,hanna  och johanna som jag kände sen innan :) aja nu ska jag hoppa i badet för att tvätta bort allt jag luktar ****. sen ska vi på middag ho några vänner
kyss
jasmine gjorde flätan ;) hon va fett snäll. hon gjorde på alla under nybörjarlektionen där vi skulle jobba och skickade till kattiz för att visa vilka duktiga skötare vi va ;)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0