Vera - mammas jobb. stallet? ;O

hejj, nu sitter jag på mammas jobb medans hon har möte. men de va as gryymt på skatbot och istället för jaaooup jag har en inbyggd kompass som flög ut genom fönstret med august och edvin. Så blev det saltsöbadens seglarsälskap med Edvin och Olle. asså de låter fett tråkigt men man fattar om man va med och om man va me på vässarö :) aja jag har lite ont i magen :´( så jag venne om jag ska t stallet fast jag vill !! men nu ska jag nog börja dra. och sen måste jag börja plugga engelska :( men jag hoppas att jag kan komma till stallet.. puss

Kommentarer
Postat av: Jessica<3333

SV: Hahaha a men jag visste inte att du hade den rubriken :P <33333

2010-09-15 @ 18:50:34
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: vera

haha de e lungt jag fattade de men jag skrev den först :) <333

2010-09-16 @ 14:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0