till er båda.

början på vår vänskap började nog i 3an men vi var inte så mycket med varandra då. även fast jag har kännt er sen 6års så får ni erkänna att vi inte var med varann i 6års för då var jag bara med elin tror jag. nog om det. men i 5an sa det PANG ! vi blev bästisar och var med varann väldigt mycket. jag kännde hur era namn bokstav för bokstav ristades sakta in i mitt hjärta. Vera-Lisa Olga Margareta Stöhr Torell & Thea Noa Maria Catasús Henmark. långa namn ska jag säga, vissa delar gjorde ont, dvs alla löjliga & alla alvarliga bråk som alltid ändå löste sig, och andra delar som bara flög iväg när vi skrattade och hade almänt kul! och alla underbara och sorliga minnen kommer alltid sitta kvar i mig. och nu är era namn inristade i mitt hjärta och nu är det bara alla fina blommor som blommas runt om era vackra namn. blommor som ser ut som er, ni är som blommor som man bara vill plocka upp och ta hand om se hur dom blommar, ni är så vackra tjejer! och jag känner & vet att ni alltid finns & kommer finnas för mig i alla lägen, och samma sak så kommer jag att finnas för er, om ni nu vill det... det kan bara ni bestämma. för jag vet att ibland kan jag vara en sån som man bara vill putta ner på spåret och låta ligga kvar tills tåget kommer. eller en sån som man bara vill putta ner för en bro och se en falla längre och längre ner tills man sakta slås mot vattnet. men jag försöker värkligen att vara den bästa bästa bästa vännen i världen, men lyckas inte så ofta. och just nu så önskar jag bara att ni var mina riktiga systrar så jag skulle kunna träffa er varje dag. jag saknar er så mycket. det gör ont i hjärtat, det är som ett sår som läker när jag ser er. och när jag inte ser er så tänker jag på er och det gör ont att skratta åt minnena utan att ni sitter breved och skrattar med. därför blir jag sjukt glad av att se er och känna att , Shit. dom finns värkligen här, jag drömmer inte. det är så sjukt att jag värkligen är den lyckligt lottade som fick träffa er och bilda en så stark vänskap som inte går och bryta. vänskapen är som den starkaste kedjan i univärsum, så om man ska bryta den behövs det år att såga igenom, och under alla dessa år så har vi nog hunnit bli gammla och det kanske är dags att kedjan går sönder och att vi kanske dör. och jag vill bara skrika ut till världen att jag älskar er så j*vla mycket ! det går inte att beskriva lixom. jag bara Älskar er sååå mycket! tänk på det. och hoppar ni, hoppar jag.

/ eran hannah





ÄLSKAR OSS.








älskar dig.
thea <3 hannah
osten <3 skinkan
gpt <3 gph
lilsis <3 bigsis







älskar dig.
vera <3 hannah
veriis <3 haanaah
tvillingsöt <3 tvillingful
lilsis <3 bigsis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0