Thea - Vera



Jag vet inte hur jag ska börja.Du betyder så grymt mycket för mig. Jag skulle aldrig ha blivit den jag är idag om det inte vore för dig. Jag har kännt  dig i mer än 7 år nu. Det är sjukt länge. Och sen vi träffades första gången då i 6års, så blev vi as tajta. Vi har lixom alltid varit med varandra. och vi bråka nästan aldrig, visst har det hänt nån gång men inte alls ofta. Ibland har vi gått olika vägar, varit med olika personer och gjort andra grejer, men vi har alltid kommit tillbaka till varann, det är inte långa perioder som vi inte är med varandra, men de va mer förr. Nu finns det inga såna perioder längre,för nu är vi med varandra nästan hela tiden, men de kommer ändå inte bli lika mycket som det brukar. För vi går inte i samma klass längre. Efter 7 år i samma klass så känns de så sjukt konstigt, du har alltid varit där för mig, jag har alltid kunnat gå till dig. Men nu finns du i´nte där längre, och det finns inget vi kan göra åt det. Men vera, jag är säker på att du kommer att vara en vän för livet. Vi kommer vara tillsammans tills döden skiljer oss åt, eller nej. Vi kommer vara tillsammans förallltid,när vi äri himmelen om vi kmmer dit, annarsdär man hamnar. Jag kommer alltid att göra allt för att vi ska hålla våran kontakt. Gumman, jag håller dig i handen,och hoppar du hoppar jag, släpp aldrig min hand,för då kan jag inte leva mer.
Bästavän, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0