Thea - Tandläkaren :o

Helloj !
I  skolan idag så hade vi typ sv, eng, so och no. På No`n så va vi nere vid långsjön och tog tester, eller vi blev indelade i 4 gr, mi grupp skulle leta efter svampar, mossor, och lavar. Vi hittade allt, vi hittade lite olika svampar, till och me en flugsvamp :p <3 coolish (a <3, sen åkte jag hem, och lotta skulle ta samma buss som mig så vi satt och prata lite tills hon skulle av vid finntorp <3, sen när jag gick av så cyklade jag t tandläkaren i sickla!, jag fick typ lacka mina tänder :p, och jag hade typ tandsten :/ <3 haha <3, och jag får yp inte äta godis, bara en gång i veckan (inte för att nån annan får de för en tandläkare, menmen). Men vilken tur att jag och hannah har ett löfte att vi inte får äta nåt sött förän den 13 oktober, om man gör de så måste man gå t skolan utan smink ^^ <3 hahah, aja, egentligen skulle jag gått t sussie efter skolan, men så kom jag på att jag skulle t tandläkaren -.-, men ikväll äre ju hundkurs fast jessica, sofia och vera e ju på skatboet -.-, men jag åker ändå =) <3 hoppas bara garbo e hemma :p, men tror de <3, aja jag får inte äta nåt förän jag kommer  hem-.- så jag får gå hungrig haha <3, jag försökte ladda in lite bilder från idag, men nänä då ska inte bluetoothen på datan funka -.- <3 aja, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0