Thea - skype <3

Nu har jag skypat lite me hannah ^^ har bara vart hemma sen jag kopm hem från skolan, pallar seriöst inte gör nånting, hela mitt huvud verker om jag reser mig upp, och jag har typ feber, bajs! varföör? pallar inte vara sjuk! vill t skolan imorrn =( <3 och tänk om jag e sjuk när vi ska t skatboet på måndag ? :oo då går jag ändå haha <3 aja, går kanske och lägger mig snart så att jag kan bli frisk t imorrn, eller så är jag bara uppe och chillar framför tvn/datan´... pussen <3

haha vad är d här för cp bild ? :o <33
nån gång jag hade me kameran t skolan innan sommarn iaf, ahahaha den bjuder ja på ^^ <333
helt cp ju :o <3 undra hur jag tänker när jag laddar upp den nu, men aja <3
hahaha <3 saknaaaa ! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0