Thea - Sickla me mamma, sen sova hos sussie ?

Hej =) <3
Sista lektionen idag va fett kul, för vi hade svenska med Johan , och jag, jojjo, sussie, hanna och jossan och saga? eller ja vene vilka de va, men de va iaf nåra, vi kom typ 5 minuter försent, och när vi kom in var alla knäpptysta och johan sa att vi hade prov, och alla ba shyyy! haha och vi blev as rädda, för ingen hade sagt att vi skulle ha det, han delade ut papper till oss och allt, sen började alla skratta HAHAHAHHA och så sa han att han ba skämta, vi ba HAHAHAHAHA xd <333 men de va kul :P <3
Sen slutae vi 13.55 och jag skulle ringa mamma för jag skulle typ kanske t sickla me henne och köpa en parfym i namnsdags present eftersom att jag hade namnsdag igår, men hon hade glömt sin mobil hemma -.- så jag åkte hem och nu är jag här och vet inte vad jag ska göra :/, haha, jag kanske ska sova hos sussie i natt me typ josse, kanske hanna, jojjo? ja vene :p<3 eller jojjo kanske skulle t gtb ? aja, och isf ska vi kanske kolla på fiffis, elins, hannahs, jennis och deras match på skuru ip :) <3 aja, jag väntar ett tag och ser ifall hon kommer hem, annars vet jag inte vad jag ska göra :p <3 aja pppppuuuuuuuuuuuuusssssssssss !

Kommentarer
Postat av: johanna

vilken parfym? :D

2010-09-24 @ 15:31:55
URL: http://compras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0