Thea - Sickla 5 år :D <3

Hej <3, förlåt att jag inte har bloggat men jag har inte hunnit <3
Igår efter skolan åkte jag, vera och jessica hem t jessica. Sen gick vi t sickla och så skulle vi möta elin där :) <3 när hon hade kommit så va vi där ett tag till och sen gick elin och ica t t ica (jessica), och jag gick t mig och vera t sig. Sen gick vi t vera (alla utom elin), för vi skulle sova där. Så va vi hos henne ett tag och åt midda och lite annat, sen drog vi t sickla och köpte godis, sen kollade vi på idol, sen typ satt vi och kollade på lite tv i hennes vardagsrum, och jag somnade upps haha, men sen gick vi upp t hennes rum och så borstade vi tänderna osv, sen gick vi och la oss och vera och jessica prata lite, jag bara låg där och halv sov för jag var sjuukt trött!, haha men a. Idag så vaknade vi runt 10 (jag och jessica gjorde de, eller vera väckte oss då för hon hade typ vaknatr 8, haha), och då sminkade vi oss och lite annat och sen drog vi t sickla ;) <3 eller jag och ica gick t mig först, för vera skulle hjälpa sigge att klä på sig för han skulle följa me oss, och när vi ahde kommit t mig så ville stella oxå förlja me så då fick hon d. Sen mötte vi vera och sigge och gick t sickla. Det va ju massa roliga saker där och massa gratis godis :D <3, sen skulle vi möta fiffi, och hon kom dit. Då åkte jag stella och fiffi cykel taxi, haha as kul! och så åt vi lunch (gratis korv, från moderaterna hahahhahahahaha), mh, sen fick stella bli ansiktsmålade, sen gjorde vi lite annat kul man kunde göra, tex äta gratis popcorn, träffa alvin och gorilla. haha, och annat, sen när både sigge och stella blivit hämtade så skulle vi möta elin så hon kom :), då gick vi i lite affärer och dom köpte lite grejjor (jag hittade inget plus att jag inte pallade prova<3), sen så gick jag vera och ica hem t oss själva, fiffi och elin skulle stanna lite till. När jag kom hem så bakade jag kladdkaka :D, sen bakade jag bröd ahha<3, sen åkte jag upp t sickla me mamma, och köpte mat. Sen lagade jag middag :) sandras skogsgryta typ haha. Sen åt vi vid halv 9 (inte mitt fel att jag är seg på att laga mat ;), sen så körde jag, stella, samuel och jonathan tjillevippen ;p <3, och nu har jag suttit vid datan ett tag <3
puss

Kommentarer
Postat av: Funkiisarna//ica!<3

Samm rubrik som jag:O

2010-09-19 @ 09:57:27
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: Funkiisarna//ica!<3

Samm rubrik som jag:O

2010-09-19 @ 09:57:27
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0