Thea - Shit förlåt

jag har inte kunnat blogga, men jag har en anledning och det är att alla datorer hemma va sönder -.-, men nu har pappa köpte en ny sladd t mammas dator, men den har inte bluetooth så d blir fortfarande inga bilder ;( fast jag tror jag laddar in lite bilder från kameran snart <3, men då skriver jag om vad jag gjort nu;

Fredag:
I fredas åkte jag ju t sussie, och de var jag jojjo och josse som sov där<3, vi skypade lite, och sen kollade vi på film allt för min syster den va as sorglig, eller hur jojjo ? ;) oxå åt vi chips och ostbågar, sen hade vi kvällsfika, typ mackor och popcorn och vindruvir ::P och så hoppade vi studsmatta :) sen gick vi och la oss tror jag<3

Lördag:
Josse gick hem på morronen, men jag jojjo och sussie gjorde värsta lyxfrukosten, hallon pannkakor, fruktsallad och rostade mackor med honung. och till dricka, varmchoklad med grädde, mums!
Sen gick vi t hundkursen fast de är ju inte kurs då da men asso vi körde aggillity med bella =) sweet!
Sen så åkte jag och jojjo hem<3, när jag kom hem så mötte jag mamma, pappa och stella i sickla, vi skulle köpte lite presenter, för pappa och samuel fyller ju år idag. Sen mötte vi fiffi och jessica, och jag gick runt me dom ett tag, sen gick jag mamma och stella hem (pappa gick innan), sen åkte vi t Olle och Greta, där åt vi middag :) <3 de va väl rätt kul<3

Söndag:
Igår så "fyllde smauel och pappa år" eller asso egentligen  fyller dom ju år idag, men vi firade dom igår med presenter och allt, för idag är inte mamma hemma<3, men a. Egentligen skulle ju ja på tennis, men vera skulle inte dit, och jag fick välja av att gå på tom tits eller tennis och då valde jag tom tits, smart? haha, men jag ringde jessica och kollade om hon ville me eftersom att hon inte skulle t tennisen heller för att ingen av oss skulle. Och de ville hon så vi åkte med tåg t norrtälje ^^ sen var vi där hela dan (min familj, en annan familj och jessica) och de va faktiskt kul =), de va en slags tunna som man kunde åka i, elle asso man stod mot väggen  och så snurrade den och så blev man fastklistyrad på väggen, utan bälte eller nåt, utan av farten, och så sänktes golvet. De va 3,7 g-krafter :o, men de va as kul iaf =)<3, och sen fanns de en as rolig rushelkana<3, man åkte på en matta och det gick sjuukt snabbt och de va sånhär tunnel, haha. Och på kvällen så var de lite folk här eftersom att vi firade dom.

Måndag, idag:
Idag vare skola, och efter de så åkte jag och jojjo t 2an, där fiffi och lisa var ((: <3 vi gjorde lite kort och annat.


aja, nu ska jag ha datorn läänge, haha nej men jag har saknat den ;) men jag måste göra läxor oxå -.- har no prov på onsda -.- <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0