Thea - paddling !

Helloj!
förlåt men jag har inte hunnit blogga har inte vart hemma :o
När jag kom hem från skatboet i tisdas så var jag ju me vera, sen så sov vi över :D tisda till onsda. Vi hade de sjuukt myyysigt <33 älskar dig! a, sen igår (onsdag) så paddlade vi i skolan med 7a (veras, jessicas. fiffis och deras klass, hahah sorry) a, vi hade de as kul men jag va typ me jessica, fiffi, lisa och vera mest. Haha jag och ica paddlade tsm (me jessica he och lisa me) men jag kom först av tjejerna (stolt) hhaha. Sen typ försökte vi få dextro och mint tabletter av august men de gick inte så bra, för då typ tog han mitt godis (men de va typ slut), sen spelade vi fotboll (jag, jessica, august, julius, och nåra andra killar från deras klass) och så kastade vi macka :p men jag råkade sparka ner bollen i vattnet så "wk" fick hämta den haha, så fick han en klubba av mig :p <33, a men sen när vi spelat brännboll och lite annat så skulle vi åka hem, då åkte jag t stallet, sosso följde mej t gullmars, tack älsk, sen efter ridningen, de var förberedande och jkag red oliv, så hämtade mamma mig direkt och vi åkte t poa, för där vara judiskt nyår, aja måste dra ! bajj !

Kommentarer
Postat av: veraa

vk* <3

2010-09-09 @ 21:26:43
URL: http://blondinbruunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0