Thea - Nattiihhh

Nattinatti alla söötisar :D <33
Tror jag går upp och borstartäderna, sätter på mig pyjamas, tar bort smink (haha jag vet jag va sjuk,men jag tog inte bort sminket igår för då hade jag typ feber), osv.
Se lägger jag mig nog i sängen och sätter på tvn =)
Nån som vet om de är nåt bra på tv typ snart ?
smsa mig isf (a <3 och  säg vilken kanal, har tyvärr bara gratiskanalerna på mitt rum :( <33
aja, godnatt sweetisar, vi ses ^^ <33
hoppas jag blir frisk t imorrn ! <33

Fint väder

Regnbåge = blandning mellan regn och sol

Regn

Haha lite coola bilder jag tog på bellas land i sommras (a <3
Först sol sen sol och regn, sen regn cooolish ^^ <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0