Thea - Namnsdag :D <3

godmorgon :) <3
idag har jag namnsdag, yey :) haha de är tea, men aja.
Förlåt att jag inte bloggar men ni vet ju varför, plus att jag har vart enormt trött dom sista kvällarna.
Men aja, 45 ska ja möta vera å kanske elin å lisa ? fiffi? haha aja <3
Idag har vi bajs orientering sist på dan, booorrinng! om jag hade haft betyg hade jag fått ig på de, för jag fattar seriöst NOLL xd <3, men aja, efter skolan är jag nog me Josse, sussie och johanna <3
förästen i stallet igår red jag Lady, hon är SJUKT bra!, haha och så flumma jag och vera as mke när vi gjorde läxorna och åkte hem hahhahha, till vänster till vänste, allting som du äger ligger till vänster ;) och förstååå mig, förståå min kropp ! HAHAHAHHHHAHAAH <33333333 aja, ses ikväll kanske <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0