Thea - Lisa !

HEEEEEJ ;D <33
Nu sitter jag hos lisa, jag cyklade t henne när vi hade slutat, asso vi hade orientering sist på dan och de gick typ sämst, eller vi fick alla rätt tillslut haha, men de va tack vare lotta, sofia och josefin, för jag och natalia hittade dom, som tur va, och sofia kunde läsa kartan ahha :D, men vi fick gå i värsta träsket ;oo
Aja, nu har vi druckit smoothie, mums!, nu vene jag vad vi ska göra :p<3
Lisa- vi kan spela skate.
Thea- Vad är det?
Lisa -Vene, något spel på playstation som huga har.
Lisa, haha du skrev huga!
Thea: oj mena hugo.
Hahaha aja hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jessica<3333

Hahah jag och fiffi gick i träsket också ^^ <3 <3 <3

2010-09-16 @ 19:30:40
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0