Thea - Hemma från skatboet :D <33

Nu e jag hemma från skatboet och har ledigt hela dan, men kmr inte ha nåntig att göra eftersom alla utom min klass e i skolan ;) <3 men här ska ni få veta i detalj om skatboet:

Först kom vi dit, och då fick vi veta våra stugor och så fick vi gå in och bädda osv, jag sov me Natalia, Hanna och Jossan i stuga 3. Men på min säng vare nån grön gegga euw! haha så jag fick byta madrass. Sen gick vi ut och då fick vi äta vår lunch som vi hade med oss. Jag, Sussie, Jojjo, Natalia och Hanna satt nere vid vattnet på ett berg, och då hittade Sussie en fjäril som inte kunde flyga (de kommer bild senare, typ ikväll eller nåt) så vi tog hand om den och den satt på våra händer haha :p den som kan gissa vad vi döpte fjärilen till får en länk haha inte för att jag tror att i kan gissa rätt, men en ledtråd är att den har ett förnamn, ett mellan namn, och ett efternamn. HAHAHAHA. men den va iaf as söt. Sen så speladevi fotboll =), sen så skulle Karl och Lisa hålla i första aktiveteten. Det var flaggleken, den är as rolig, vi lekte den i 3a och 4an på fritifs haha, men den här va lite annorlunde för vi körde lite i skogen, och man skulle gömma flaggan ahha, de va roligare ^^, sen hade vi lite andra sånna lekar, typ vinken osv. Asso nu komer jag inte ihåg vilken ordning allt hände, men jag hittar på ordningen ;). Sen va jag, jojjo, hanna, sussie, natalia, rasmus och henke i nåras rum, vi typ satt och "sjöng" försökte iaf haha, de kommer film på de ^^, sen kom alla lärare från arbetslaget och vi fikade och lekte nån lek. sen typ tror jag vi skulle äta, och eftersom att jag, jojjo, rasmus och joel var i den gruppen som skulle göra middag så gick vi in och typ gjorde tusen makaroner och 180 köttbullar hahha :p sen dukade vi och gjorde långbord :D sen hehe råkade jag tappa ett glas som gick sönder :p aja, sen så skulle vi äta. Efter maten så körde vi burken. Sen körde vi maffian, det är AS ROLIGT seriöst,men de tar ett tag :p me de är sjukt kul. Sen så gick nåra in i ett rum me en soffa och körde sanning eller konka ^^ haha sen så skulle vi äta hamburgare ? hahaha tvåmiddagar ? men aja, sen typ skulle dom fortsätta me saning eller konka, men jag, lotta, steffe, joel, peder och jacob var inte me, vi spelade kort och åt popcorn ist (a hhaha ;p vi körde bubblan och d va as kul för joel, peder oh jacob hade aldrig gjort de förut, men sen hade alla fått bubblan utom joel, och han satt där och pratade för sig själv och vi höll på att garva ihjäl oss HAHAHHA <33
men aja, sen typ skulle vi borsta  tänderna och så, sen typ var vi lite i nåras stuga, sen gick vi till våran. Och vi skulle spela kort men d fick vi inte -.- haha, men jag låg över hanna och typ hängde ner, asso prova de man får ont i hela kroppen ! tänderna, käken, magen, axlarna, huvet ahha typ allt ;p<3 men sen så prata vi lite och sen somna vi vid typ 1. Asso jag villl veta vad som hade hänt i 2an ! :o de va nånting ;)<3 spöökligt hahaha :P
men a, sen på morronen åt vi frukost och städade och sen åkte vi hem. Och nu är jag här, och kommer sitta här och tråka hela dan -.- <3 puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0