Thea - Bad

idag simmade vi på vår idrottlektion, me 7a :p <3
De va väl okej, man skulle simma 6 längder bröstsim, 2 längder ryggsim och sen träna livräddning, haha jag va me jesica och hon kastade bojen rakt i mitt huvud, haha jag tror inte de skulle hjälpa om man höll på att drunkna precis ;) <33, a men a. Sen efter så slutade vi och jag och fiffi drog t forum... nu är jag hemma och sen vid 7 typ ska jag möta fiffi och elin utanför fiffi så ska jag följa me och kolla på deras träning (a <33
aja, nu ska jag snart äta <3
pussen !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Thea, kan du lägga ut bilderna från skatboet snart ?? :)) <33

2010-09-09 @ 21:08:14
URL: http://revollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0