Thea - ahapp

hellojjsaannn :D <3
Idag börjar jag kvart över 9, bäst!
Efter skolan ska ja t tvåan me vera, fiffi, jessica och jojjo. kanske nån mer?
Men aja, nu ska jag bara kolla en buss typ, sen drar jag om ett tag <3
Men hallå kolla, ni kanske märkt att de inte är så mke uppdate, men de är för att vår laptop är sönder och de betyder att jag måste ha den stationära (stavning?), och den e typ seg, plus att jag inte kan ha den när jag kollar på tv ;) plus att den inte har bluetooth, så när laptopen är lagad eller vi får våra soldatorer så blire mer uppdate igen från mig :) <3, pususs

Kommentarer
Postat av: johanna

är ni säkra på att ni kommer få skoldatorer då ??

2010-09-21 @ 14:45:34
URL: http://compras.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah jag börjar 5 i nie varje dag (förutom tisdan o varannan torsda, då börjar jag tie ;)) <3 <3 När slutar ni skolan btw???

2010-09-26 @ 10:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0