Thea - 2an <3

Hejj :) <3
Idag i skolan vare rätt chill, fast vi började kl 8 med idrott -.- men de va fotboll så de va kul :D <3,
sen hade vi typ engelska men de va oxå chill för vi kom en kvart försent *opps* haha vi är sega på att byta om och sminka oss (a, så vi hade typ bra 45 min lektion och vi spelade upp våra pjäser (igen), sen vare no och vi bara prata om cellen ?, sen vare lunch och de va chicken nuggets :D as gött!, å sen typ vare so, och vi typ bara pratas om valet<3, sen kl 12.30 så åkte 7a och min klass t fritidsgården 2an :D, de va as nice där <3, sen när man skulle tbx t skolan så stannade rätt många där ett tag :) sen åkte jag hem med vera och lisa, sen drog ja hem t mig :)<3, nu ska jag snart laga mat (köttfärssås och spaghetti) puuusssss :)) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0