Vera - tenniis, inställt & gäster ^

helloo
nu sitter jag med pappas data, och våra gäster gick precis. men efter tennisen så hämtade pappii upp mej för att åka till bk för att köra tävlingslydnad. men det var ingen där -.- aja, nu har vi haft gäster najs najs. vi har planerat våra new york resa också som vi antagligen kommer göra :) och så har jag och Annika bestämt att vi ska ha en tjejkväll och kolla på seier mm . Myyyys. aja nu ska jag nog göra lite mer läxor. Kul! och jag tror jag dör, för imorgon ska jag till tandläkaren. och ni anar inte hur rädd jag e. jag kommer ju seriöst ha 1000 hål och få dra ut 300 tänder :( önska mej lycka till (a
Vera bitch blickar Vera. haha Sämst humor EEEEVVVER <3

Kommentarer
Postat av: sofia^^

haha:P

olle var inne på fb då det var tävlingslydnad:P

men vera du kan ju inte dra ut 300 tänder när man bara har 24 elr 32 ( vet inte vilken som är människan och vilken som är hunden):D

men håll borde jag ha fler av:o hihi;D

2010-10-24 @ 20:17:40
URL: http://sofiamulle.blogg.se/
Postat av: fiffi

hahah älskliing vilken rolig bild ! <3333

2010-10-25 @ 08:14:16
Postat av: vera

hahah, jaaag veeet bäst humor vi har :)) <33

2010-10-25 @ 19:47:17
URL: http://blondinbruunett.blogg.se/
Postat av: fiffi

haha aa <3333

2010-10-25 @ 21:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0