Vera - Tandläkaren......

helloo   
jag e fett ledsen för jag hade 3 hål, jag e lite missnöjd med mej själv, fast dom va små. och sen ska jag få tandställingg ;O jaaaag vet, undra hur jag kommer se ut. fast bara uppe. men shiiiit asså. fast elin e ju fett fin så de blir nog bra .
Skääämta. shiit va rolig jag e =)
jag hade inga hål eller nått så de va najs najs. hah jag e fett glad. ingen kan förstöra mitt humör. förutom fiffi skäämt igen. nej men oj vilket damp inlägg puss och hejj :)) ps. vet ni jag fick rönka mej imunnen idag för första gången coollt vva ? :))

vera hade inte publicerat så jag gör det åt henne, vare sig hon vill eller inte xdd, så här kommer ett flumminlägg från vera :D <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0