Vera - No :)

hejj, nu sitter jag och har NO, vi jobbar med atomer och skit. jag fattar nada -.- haha aja ni kan få se vad jag skrivit 

1.     ACNR är det hårdaste materialet, 11 procent hårdare än diamant.

2.     Volfram är den högsta kokpunkten. 5555 Celsius

3.     Helium är den lägsta kokpunkten.  

4.     Silver leder elektricitet bäst.

5.     Osmium har den högsta densiteten 22 610 

6.     Väte är den lägsta densiteten. 0,09

haha, intressant vaa! nej men de e ganska najs. för vi får kolla på film och så ;) aja nu ska jag vara duktig. jag drar nog till thea eller hon till mej imorn puss&hej. åå nu slutar vi fööör tidigt. de får vi alltid för han tror att vi slutar 3 uiihuu. fast jag måste ändå vänta på thea -.- pus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0