Vera - Thea Noa Maria du e fan den bästa som finns.

thea du betyder seriöt allt för mej. du e den jag lever för. du e den vackraste som finns alla minnen tillsammans. det är dej jag delar allt med. nu e den vackraste som finns i mina ögon. och du gör mej alltid på bra humör. vi kan skratta så mycket att vi inte kan sluta. men aldra mest e vi bara vi tillsammans. vi kan lixom sitta och bara ta det lungt utan att det gör något. gumman finaste vi e allt. jag går inte på något utan dej. alla våra minnen. skåne 2009 och 2010. alla gånger vi åkt till stallet. när vi åkte på hammarbybacken och sjöng, eller när vi åkte i lyften och det gick sämst för oss och killarna bara, går de bra för er eller ?  o vi ba, ee a. o dom ba ni verkar inte ha fattat saken med lyft. hah. asså shit gumman du e oslgbar. och jag njuter varje dag med att få kalla dej min bästavän. och jag e ganska säker på att jag aldrig kommer få en vän som dej igen. eftersom vi ska hålla kontakten livet ut. och jag saknar att inte gå i samma klass. fast vi är nästan mer med varann nu så a, jag älskar dej bästavän thea. du är allt för mej. hoppar du hoppar jag. tre ord räker inte men du ska veta att D.U. E B.Ä.S.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0