Thea - Skåne med älsklingarna ! <333333333

Kom hem från stallet för ca en timme sen,,
jag red Café Latte :D <33 gamla skötis haha<33, hon är ju storhäst ;oo <3
Hahha fast hon var rätt seg och svår att fatta galopp på plus att vi skulle fatta fel galopp (dom som rider fattar nog xd),, men a :p

Jag ska till skåne me Vera och Hannah på höstlovet faan va nice ! <33
De kommer bli bäst!
Vi skulle ju egentligen åkt dit sommarn '09 men då blev de ju bara jag och vera eftersom hannah fick allergi ;(( <3
,men a. Imorgon fyller jag år :D <3 läängtar som faaaaan ! haahha <3 gud asso !
 <333
nu är typ sista gången jag bloggar som barn ;) sista dagen för mig som barn, sen imorrn blr jag tonåring ^^ <3
ush, lite hemskt asso ;) <3 haha nej :p
jag får ju kort ! :DDDD jippi hahah<3, men aja, ska gå och lägga mig snart, för då blire snabbare morgon xdd'
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0