Thea - reningsvärk

Hejsan :)
Vi slutar ju 12.40 på onsdagar, ccchhhiiiilll ! <3
Så ska bara chilla hem tills kl blir typ 20 över 2, då drar jag t bussen och åker t stallet :) <3
sen kommer jag hem runt 9 :) men jag bloggar då :D <33
på no´n har vi gjort reningsverk (som 7a asso veras klass gjorde förut). SKa lägga in lite bilder på de, och lite andra bilder från musikalen :DD <3

julle august andrea lisa siri jag jessica elin jessica he ken vera och hannah,, fiffi syns inte xdd <3


ken vera hannah fiffi och ellen <33
shit vad jag saknar musikalen assw <33


Mitt, adrians, henkes och jonas reningsverk :D <3 haha

,
de blev ju såklart liiite kaos på bänken, vårat häldes ut xdd
haha..

/
    eran 12-åring som fyller tonåring imorgon :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0