Thea - låst -.-

Vi hade idrott sist på dagen, konditions träning,, jag fick sämre än förra gången :(( men jag hade seriöst VÄRLDENS håll,, så när jag kom fram la jag mig ner på marken,, låg typ där i 5 minuter xdd.
Sem gick jag tbx t skolan me natalia. jossan och saga. när vi kom t omklädningsrummet så väntade sussie och jojjo där :)),, men så skulle vi hämta våra väskor och jumpa påsar som vi hade låst in i förvaringsrummet, men de va låst fortfarande, hugo hade inte öppnat -.-
så jag och jossan gick och leta efter honom, men vi hittade honom inte så vi gick tbx. Då gick jag igen med saga, och då gick vi t arbetslagsrummet och där va Omid (stavning?) och då gick vi me honom och han letade efter nycklar i typ 10 minuter, och sen äntligen kunde vi gå och låsa upp förvaringsrummet, då kunde vi byta om och sen tog jag och jojjo bussen t nacka forum och gick t 2an, och där skulle jag träffa fiffi och jessica, men jag skulle bara "hämta dom" så vi gick direkt. Och elin och lisa s var oxå där :p så vi åkte me 71an, och lisa gick av , och sen gick vi av vid planiavägen och fiffi och elin gick t sig, och jag och jessica gick t mig, vi åt mellis, va vid datan och gjorde läxan :D <3
puss, ska äta nu :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0