Thea - Fiffi&Thea på bussen xdd!

Hahaha, de va en liten tjej som var typ 5 och hennes mamma som satt bakom oss på bussen:

Flickan och Mamman pratar om namn.

Mamman: Alva är ett fint namn.
Flickan: Ja, men gammalt!
Mamman: Alla namn är egentligen gamla, inget är nytt.
Fiffi: Hahha, lyssna på dom!
Thea: Hahhah!
Flickan: Thea då?
Thea&Fiffi: HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH!
Mamman: Ja Thea är ett vackert namn, men också gammalt, det är inte så populärt, eller det kanske det är nu för tiden? ganska många heter det.
Thea&Fiffi: HAHAHAHAHAHH!
Flickan: Sussie då?
Thea&Fiffi: HAHAHHHHHAH! shit.
Mamman: Sussie, ja du. Våran kompis heter ju det och... osv.

Fiffi slår lite på rutan, och då gör flickan bakom också det.

Mamman: Vad gör du?
Flickan: Jag härmar den som sitter framför mig.
Thea&Fiffi: HAHAHAHAHHAHA!

Jag kollade bakåt och kollade på henne.

Thea: Va? Jag trodde det var en kille :o
Fiffi: Hahhaha, hörde du inte på rösten att de var en tjej?
Thea: Nej! Det lät som en kille!
Thea&Fiffi: Hahahhahaha!

Fiffi kollar också bakåt.

Fiffi: Vad ful hon var :o!
Fiffi&Thea: Hahahahha!
Flickan sjunger: Vii skaaa aaavv nääästaa statiooon! Ahhhhhh, viiii skaaa aaavv nääästaa statiooon! Ahahahahahahah, aaaaaaaaaaaaaaaah!
Thea&Fiffi: HAHAHHAHAH!
Flickan: Mamma, vi ska av nästa station, har du tryckt på stanna?
Mamman: Ja.
Flickan: Annars hade vi kunnat klicka på den här röda knappen i taket.

Flickan ställer sig upp och tar händerna på stolen framför (där fiffi satt) ,, och hon råkar ta i fiffis hår.

Fiffi: Aaaj, hon drog i mitt hår !

Mamman hörde vad fiffi sa.

Mamman: SOFIA! Sätt dig ner!
Mamman till fiffi: Förlåt oss så mycket.
Sen går de av xdd.


HAHHAAHA de kanske inte låter så kul, men vi garva som fan xdd, <333
älskar dig gumman, thea <3 felicia. tette <3 fiffi. diárre <3 flojjsan. lea <3 fea. jag <3 du.
<3


bästa humorn vi har !


Kommentarer
Postat av: sofia^^

haha ofta vad kul jag hade typ dött:O

men ofta hon oxå hette sofia:P

men kolla sista meningen lite fel va?

2010-10-24 @ 20:21:14
URL: http://sofiamulle.blogg.se/
Postat av: fiffi

haaha jaa vi hade det så j**** roliigt asså, man kan träffa så många roliga / konstiga människor på bussar <3333 :P love ya (a<333333333333

2010-10-25 @ 11:19:54
Postat av: Sofia

Fint namn den är tjejen hade XD <33

2010-10-25 @ 19:30:00
URL: http://emsof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0