Thea - Elin gumman

Hej <3
På idrotten hade vi kondition övning, vi skulle springa 1,7 km, och man skulle helst springa på högst 12 minuter, och jag sprang på 11.42 min så jag klarade de, *stolt* hahah <33, de va väldig skcikligt, nej men haha<3
Men när jag hade sprungit fick jag typ värsta hos attacken! och sen när jag stod på busshållplatsen och skulle åke hem oxå ;o xd, och nu hostar jag då och då... jag får inte va sjuk imorrn, pallar inte de, men ja tror inte jag kommer va de <3,
men iaf, när jag kom hem drog jag direkt t elin :D, älskar dig gumman de va aslänge sen vi ghorde nåt ! men hon skulle på fotboll kl 6 så de blev inte så länge eftersom att jag kom t henne ca kvart i 4 :p<3 men vi spelade blockus, pratade om sickla skola... och elin dampade aaaas mkt xd hahahahhaahahah, jag har en film på lite av de, men jag fick itne lägga upp den eller visa den för nån -.- <3 ahha xd <3
men aja, nu har jag ätit middag, pizza och tomatsoppa :)<3
får se vad jag gör imorrn, och kanske sover me hannah på lörda om hon är frisk :) <3
pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0