Thea - Bus eller godis :D <3

Heej ! <3
Jag och jessica hade det sjuuukt mys idag :D <3
Först kom vi typ inte på nåt att göra,, men sen kom vi på att vi skulle cykla t clas ohlsson och köpa ritblock, sen cykla t hammarbysjöstad och till Lidel (stavning) och köpa godis, och sen sätta oss vid vattnet och rita, väärsta bra planen enligt oss (a <3, haha så gjorde vi de, och vi hittade t lidel, coolt eftersom att vi inte visste var de låg xdd' <3, men sen ritade vi, de kanske kommer bilder på min, men den e inte klar :p <3
Jag ska göra en kategori som heter dagens skratt eller nåt, så ska ni få veta två roliga saker, fast vera har ju redan skrivit en av dom, men aja :p <3,, sen cykla vi t jessica och sen t mig (vid halv 5 typ) ,, sen cykla vi t sickla, sen t mig, så åt vi middag, sen kom fiffi och vera :)) vi sminka oss och så,, sen gick vi bus eller godis :p <3 fast vera gick hem lite innan trååkii ! <3 men aja :Ppp
sen gick vi t fiffi och delade godiset, nu e jag hemma :))
jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra imorrn,, men vid 7 ska iaf jag och vera åka t hannah i täby och sover ddär, sen i övermorgon flyger vi t skåne :DD <33
aja, puss !
bilder kommer sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0