Thea - 10/10-10

Hahah fett coolt datum det är idag (a <3 På tennisen blev de as flumm och de gick inte så bra för oss xd, vi typ missade alla bollar ;) men iaf, sen så efter så droga jag och ica t henne, hon bytte om och sen drog vi t mig, och va här ett tag och vi åt typ "lunch/mellis" och sen ville hon t sickla men jag ppallade inte, ja är typ as trött, har ju sovit över hela helgen först me lisa och sen hannah, så a. Hon drog dit och skullöe träffa natta där :p <3 Men nu sitter jag här och ska typ chillaaa! skönt :)) ¨ de förra inlägget blev lite konstigt men de va för att jag skrev på mammas iphone :p<3 aja, nu så ska jag ladda in lite bilder på dtan, så dom kommer nog i nästa inlägg, fast de r ju rätt många såå... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0