Vera - Hannah Helena Ronja Wittberg

asså shit gumman, du e bäst. edt finns ingen som gör att man känner sig så älskad som med dej. du lyfter alltid upp min hand och säger att det kommer gå bra. och jag mår alltid bra med dig. vi är soulmades, jag är alltid på bra humör när jag e med dig. du är den bästa som finns, du är ett mästerverk. och det är  ett under att du har släppt in mej i din värld. men jag är mer taksam för det än någon annan. jag älskar det över mitt hela hjärta. det kommer alltid vara vi Vera Torell <3
 Hannah Wittberg Vaggan till graven <



Älskar er Tjejjor. you are making my day.

ps. mobba inte mej för lite wb bilder.... de va lääändesen


Kommentarer
Postat av: Hannah

älskar dej obeskrivligt. du och jag. älskar dej mer än allt annat. vera <3 hannah, föralltid?

2010-11-11 @ 21:14:13
URL: http://ehhw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0