Thea - spökkväll på hundkursen :)) <3

Hej ! <3
De va  as mys igår på hundkursen, först va ju jag och sofia ute i skogen, sen drog vi t mig och packade mina skaer, sen t henne, sen skjutsade hennes mamma oss t hundkursen, där typ lekte vi zombiekull xdd, sen åt vi middag och berättade spökhistorier , sen skulle vi gå spökrundan, uuusssccchhhh as läskigt, haha jag gick i den rädda gruppen :p den va typ as lång, och massa xspöken, sen när vi var klara gömde sig våran grupp och skrämde den "modiga gruppen" hahaha <33, dom trodde jag var tyg ;oo
aja, sen kollade vi på film, kommer inte ihåg va den hette ;s, men den handlade om en huvudlös ryttare, nån som sätt?, typ "hollow" nånting, sen körde vi nån lek, och sen körde vi maffia typ 4 ggr xd <3, aja, sen gick alla som inte skulle sova över, dom som sov över va; jag, sofia, malin, sussie, fanny och louise, och så ledare; mickan och sara ^^  Vi typ körde kort och berättade fler spökhistorier och berättade hundhistorier och saker, sen skulle vi gå t ute toan för att borsta tänderna och gå på toa, då gick jag och sussie in för att gå på toa och låste, och jag skulle ta ut min tandborste ur min necsisär (stavning), och då tappade jag mitt nya läppglans i toaletten :OOO och mitt puder på marken så de gick sönder, baaajs, hshamen jag tog upp de, usch!
Aja, sen prata vi mer och sen somnade jag näst först hahahah
Sussie: Bella är blablabka och sen så... okej thea,, de är din tur att berätta om garbo.
Thea: zzzzzzzzzz

HAhahahahahah, somnat, uuppps xd <3
aja, på morronen åt vi frukost och städa, sen åktenhem,, nu har jag bakat kladdkaka, så ska smaka nu ^^ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0