Thea - Skåne va bäst !

HEj !
Skåne va bäst me mina älsklingar hannah och vera <3,, hade de sjuukt myys !
Nu ska jag berätta lite snabbt om dagrna, pallar inte berätta i detalj just nu, för är sjukt trött :p
Måndag:
Vi hade ju sovit över hos hannah i täby från söndan t måndan så vi blev skjutsade t arlanda, sen tog vi flyget, där typ prata vi och tog foton, när vi var framme så packade vi upp våra skaker och gjorde det mysigt i gäststugan, sen cyklade vi upp t borrby och handlade frukost och så
Tisdag:
Då var vi på stranden på morgonen och tog foton, sen var vi i simrishamn och åt lunch, sen tappa jag bort min mobil, men vi hitade den när vi åkte tbx t stranden xd, sen åkte vi t stallet och kollade när Cleo och Hanna red :), sen på kvällen kolla vi på film.
Onsdag:
Vi åkte t Ystad och badade i badhus och tog bilder, sen pusslade vi :p
Torsdag:
Idag var vi i Hammenhög och gick på loppis och i lampaffär ;), sen var vi hemma och pusslade sjuukt mycket, vi gjorde ett 500 bitars pussel :p en bit fattades -.-
Sen åkte jag och hannah hem me flyg :) och nu e jag här :DDD

Vi har iaf haft de bääst ! <3, juste jag glömde att skriva de, men vi har kört chikago (stavning?) mycket, den är ett kortspel, sjuukt kul :D <33

Aja, imorrn så måste jag upp typ halv 9, sen kvart i 10 tar jag en buss t slussen och möter poa (farmor) sen ska vi t kicks och jag ska få nån sminklektion xdd, fick de i present av henne :)) <33
myys <3, me jag vet inte vad jag gör efter :p får se <3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0