skitdag

Hej !
Måndagar är typ trååk! spec när de är så mörkt,,
för vi slutar typ 10 över 3, så jag är inte hemma förän 4, de är bajsigt !
Men vi har tränat mycket på teatern idag, både på engelskan och scen <3,
Nu ska jag typ göra läxor och vänta på att pappa, samuel och stella kommer hem, om 1 timme -.-'
mamma jobbar sent på måndagar, usch vilken jóbbig dag ida asso ;oo <3
plus att jag såklart glömde mina skåpnycklar, och natalia som har min xtra hade den hemma ,
så jag hade min jacka och min väska i jossans skåp, tack, men jag hade ju inga böcker me till nåra lektioner -.-'
plus att jag har ngt eksem (stav) på hakan typ, eller de kliar as mkt, och så har jag fått tillbaka mitt halsont...
och när jag skulle hem så tog jag bussen från skolan, sen kunde jag inter gå av nacka station för att de va så fullt på bussen så att man inte kom fram till dörren plus att plingknappen inte fungerade, så jag fick gå av på sicklabro, och så tänkte jag ju ta 401/403 därifrån, men den skulle typ komma om 15 min, så jag fick sitta där och vänta....
och nu måste jag göra tre bajsläxor, matte, engelska och spanska, guuuuuud !
usch, gaash vad jag hatar den här dagen !
hejdå / den irriterade 

Kommentarer
Postat av: Kulan

Ahh måndagar är faktiskt segaste dagen på hela veckan =( Längtar redan till helgen =P

2010-11-22 @ 17:09:56
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0