Marmaduke.

hej,
förlåt att jag inte har bloggat ngt idag men någon,
host hippis host,
bet sönder internet sladden, haha, buseee !
Men nu har vi fixat ny iaf :)
Idag var jag frisk, men eftersom att mina pengar är slut på mobilen, och mitt comviq typ också tagit slut?
och hade ju inget internet, så jag kunde inte fråga ngn om dom kunde träffas,, men jag kunde ju inte gå på tennisen för är ju fortfarande lite sjuk, oh vill verkligen inte bli sjuk igen ;ss
så jag typ duscha och sen drog jag me mamma, samuel och stella t sickla och kollade på Bio.
Marmaduke kollade vi på :p, den va faktiskt rätt bra, jag trodde de va värsta barnfilmen,,
men den va typ lite sorglig ... haha, <3,
handlade typ om hundar och lite annat ,, <3
aja, imorrn äre ju skola och vi ska visa upp teatern !
Jag måste träna som faaaaaaan!
och jag har inte mitt manus med mig hem ;ss,
men snällaste sofia lindahl skrev mina repliker t mig, taaaaaackk gumman !
Kram.¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0