Kåk i färg


I miss this

Fan va kul hahah!
Vi spelade Chikago och jag dampa lite eftersom att jag inte fatta ett skit typ, jag trodde hela tiden att man kunde ha färg i par och färg i triss och allt, fast man kan ju inte ha färg i ngt lixom.
Sen hade jag kåk i färg, trodde jag, sen hannah ba ; haha jag har också kåk i färg.
Och sen jag ba utan att tänka på de; jag har kuk i färg!
Och de hörde hannah men typ ingen annan, inte vera iaf (men kanske veras pappa som oxå satt där), och jag och hannah börja aaaasgarva seriöst hahahha, så jävla kul, sen ba; hur många vill du ha? (frågade vera eller hennes pappa, för man skulle fråga så) och då kolla jag och hannah på varann och började asgarva igen, för vi tänkte ju på, a ni fattar ^^, sen typ massa grejjer typ; vilken färg vill du ha?, Jag tar en öppen, den ligger i ifkcan, den ramla ut,  och aaaaahhh ! Hahhah FLUMM! så sjuukt kul! ahha har nog inte skrattat så mycket på  länge, xddddd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0