jag svär, jag älskar dig.

jag minns inte första gången jag såg dig, det var så länge sedan.
den dagen har suddats ut, blivit historia.
men jag vet att den dagen hände det något som aldrig kommer hända igen.
Jag träffade min bästavän.
Jag träffade någon som jag kommer att ha med mig hela livet,
vad som än händer, vilka vägar du än väljer att ta,
så kommer jag att välja samma, för jag måste vara där du är,
jag mår inte bra utan dig,
för utan dig finns inte jag, jag är som luft som ingen kan se eller röra.
Det är du som gör mig synlig gumman, du hjälper mig att leva.
Jag vet att du alltid kommer att finnas för mig,
de har du gjort sen jag träffade dig, varenda dag efter det.
när alla andra har svikit, när ingen annan vill veta om en.
Då finns du där, precis där jag vill ha dig.
Du bara är där hos mig, och jag vet att jag kan lita på dig.
Vi pratade mycket förut om hur det skulle bli i skuru,
vi har ju gått i samma klass sen 6års,
vi visste att vi aldrig skulle tappa kontakten,
och det är vi fortfarande säkra på.
men vi trodde att vi inte skulle vara lika ofta.
men vi hade fel, vi är nästan med varandra mer.
och det är jag sjukt glad över.
jag vet att inte en text, ord eller någonting kan visa hur mycket jag älskar dig.
men jag vet att du vet, för det har jag berättat så många gånger.
jag gör allt för dig gumman, seriöst.
Jag saknar alla våra minnen från sickla skola, fråna alla sommarlov,
från cirkusen, från fotbollen, från ridningen, från pianot, från karaten,
från hundkursen, från tennisen.
vi har gjort så mycket tillsammans.
det är absolut ingenting jag ångrar.
jag lovar att jag aldrig kommer att lämna dig, jag svär på min egen död.
vad du än gör, så förlåter jag dig, för jag vet att du inte menar illa,
och jag vet att jag inte kommer klara att leva utan dig.
Thea Noa Maria Catasus Henmark ♥ Vera-Lisa Olga Margareta Stöhr Torell
Abena ♥ Aba
Aeht ♥ Asil-Arev
du gumman, glömde jag att säga att jag älskar dig ?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0