I´m Loving it

tja tja. 7kt lycklig. vene varför bara värsta bäst dagen idag. :) föst hoppade jag på bussen med fiffilitoo och då hoppade hannah på som hade damp för hennes mobil va paj. haha hon slog bussen och sparkade på ***** skåp. haha men då fick hon låna min för jag e inte så beroende av den som hon ;) sen hade vi spanska och jag satt med Elvira :D och lisa :D men Elvira fick något i ögat och de gick inte bort :´( stackare. hoppas de e bättre! sen hade vi 3 lektioer. sen åt vi med Fiffi, Elvira, Evelina, Sara, Fiffi. och dom Sara och Evelina skrev ju lite. så först kom Kentha och sa till. och sen kom sura björn och ba: ska jag behöva sitta med er? och bara ba: visst de finns en plats här. asså jag höll på att dö av skratt. hahah sen drog jag fiffi evelina elvira och ellen till ica. men tyvärr hann inte jag och fiffi följa med in för de va bara 10 minuter till vi började... aja sen hade vi engelska jag och fiffi damp garvade som vanligt. och edvin sa att vi va cp. helt som vanligt asså :) haha aja sen åkte jag hem med lisa sofia och jessica hekansson *GAAARV* sjukt trevligt folk och nu e jag här och myser och ska nog se ett avsnitt ung och bortsämd :D fast jag måste ju plugga som faaaaaaaan. haha men de gör jag när pappii kommer hem. aja puss... btw. hannahs mobil började funka :D pjhuuu. älskar er alla you making my day. verkligen har älskat dagen!




lite blandade bilder från idag och igår. puss! <3


Kommentarer
Postat av: Idaah, Felicijah, Fridaah <333333'

FRÅGEESTUUNd påå vår blögg :F fråga vah ni vill ;)<3333'

2010-11-18 @ 19:53:44
URL: http://lidingofjorrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0