gamla filmer

När vi skulle ha svenska idag så typ kom aldrig johan (han trodde han hade slutat, men han kom sen), och vi stod utanför vårt kalssrum, och breve vårt skulle 7c1 ha lektion, och nåra i min klass typ bankade på dörren, först hände inget typ, sen fick typ läraren som var vikarie typ daamp! haha! Men aja,
Sen skulle vi ha idrott, men jag och jossan skulle inte vara me, för jag har ju vart sjuk,,
men vi satt och kollade på och gjorde engelska läxan,, de såg askul och mysigt ut, haha.
För dom körde typ evighetsstafett, bläckfisken och nåån matt kull. me musik ;pp <3
Sen sluta vi, och jag har vart hemma sen dess, lite tråk, men har kollat på gamla filmer från vår videokamera med samuel <3, typ från 2002, 2003, 2009, och massa annat ;p <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0