early

vi slutar ju tidigt på onsdagar de är chill (a <3
vi hade typ no på morronen, då skulle vi typ ha kemi å ngt men jag hittade inte mitt papper som mamma skrivit på,  så jag fick typ läsa ist, booring, men sen hittar jag ju pappret såklart när vi slutar typ, men aja.
sen hade vi so, vår lärare va rätt sur ;ss, fast de hade jag nog oxå vart xdd,,
sen hade vi spanska, haha jag älskar spanska ! :DD <33 de e fett kul., men vi hade läxförhör ;s
men a, sen hade vi lunch och då satt jag me lisa, jessica, jessica, saga och natalia sen drog vi t ica :) <3
a, sen hade vi matte och jag och hanna va ju bäst som vanligt ,, skryyt, (a <3 HAHA.
ssen sluta ju vi, så de va niiicee <3
men nu ska ja va hemma en halvtimme till typ och sen drar ja t stallet ,, PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0