chickflick

När jag och lisa kollat typ 15 min på filmen "vickychristina barcelona" (typ nånting sånt hette den xd), då ringde iaf vera och frågade om vi ville gå runt sjön me jonna och garbo, och de ville vi ¨så då kom vera me jonna och garbo och så gick vi runt sjön, sen skulle vera hem så jag och lisa gick t mig och typ var me hippie, och sen va vi vid datan oc spelade "chickflick" och "robot unicorn attack" haha <3, vi äguur!
Sen kollade vi på alla bilderna från min kamera som jag laddat in på datan, jag har ju inte lagt in alla bilder på bloggen, för de tar typ ett år ^^ <3
aja, imorrn är höstlovet slut ;(, men de blir kul att träffa alla ändå <3
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0