"Vera" miss u Vendela

jag tror inte du läser vårran blogg, men jag saknar dej fett mycke. ochd kanske  va bättre att du bytte klass o skola för dej men jag skulle ändå vilja att du gick i min klass. liixom, även om vi inte gick tsm så länge så saknar jag dejj sjukt mycke ändå. liixom i dag ba siri: här står ju Vendelas box... och vårran lärare säger aldrig nått om dej , lixom många vet ju säker inte att du har slutat , åh, va vi blev uppspelta när vi visste att du skulle komma lixom ingen vågade prata me dej. men sen löste de ju sig. fast d´och min lärare kanske inte passade bäst tsm. hah han dampade ju  nårra gånger på dej, och när vi va i ishallen och du o hannah skulle sova . jag följde me hem till dej och pakade dina saker och sen skulle ni vidare till hannah och jag till thea, sista dagen jag såg dej var när vi satt breve varann . och du typ tog kort på min lärare och han blev typ shit sur. och vissa sa att du fick gå till rektorn efter de , men sen gick du i alla fall hem. och de vär sista gången jag såg dej, men jag hoppas de inte blir föralltid sista gången... 
vera saknar Vendela <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0