"Vera" Helgen

i frdags så va jag me frida. vi köppte mat på macdonals och godis o chips och så njöt vi av New Moon som jag har fått av hannah bäjjbi, i går så va jag me frida och sofia vi gick en prom i skogen . sen klippte jag och sofia tassar och jag råkade klippa för långt så jonna börja blöda skit mycke förlåt jonna bäjjbi, ajja de gör inte s ont för henne... sen på kvällen va jag me Lisa och Thea . ja o lisa gungade och sjöng (skrek) fåret shun låten när någon kom "vi e så normala sister" . och thea va liten outsider hihi . näe , sen cyklade vi och allas cyklar fick ett namn och min fick potatisen taskigt ! ajja ida blirre tennis pöss

                    innan (jag bjuder)

         Efter ^^

Kommentarer
Postat av: Funkisarna!

åååh söötisar !!<33

2010-03-28 @ 15:37:18
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: Anonym

taaaaack !! <3333333

2010-04-08 @ 11:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0