Thea - Villanova <33333

Hojjhojj bbys ;)<3
Sitter och leker nån frågelek med lillebror å lillasyster ;)<3
Man ska tänka på nåt som man ser, och så ska dom andra gissa vad det är, och om man inte kommer på det så får man en ledtråd, hahah<3
Men nu har jag ju vart i en stad som heter "malgrat de mar" eller nåt, men idag ska vi åka t "villanova" och bo på "atenea" (ett hotell), och där bor  vi varje sommar så d ska bli kul ;)<333, och då ska jag träffa morfar och dolores också =D <3, fast dom var här i förrgår också menmen ;)<3
Imorgon åker vi hem t sverige... Ska bli kul men ändå tråkigt, vänta bara tills på sönda/månda, för då kommer MASSOR med bilder från mig, och kanske vera<3, stackars lilla vera är magsjuk =(, stackarn ! <33
Aja, vi ska åka såfort mamma och pappa kommer hem så jag måste packa det sista och så...
Chao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0