Thea - sportlovet

Okej här kommer hela mitt sportlov ;)<3

Fredag
Jag vera och jessica åt pizza och kollade på film hemma hos jessica, jag tog tyvärr inga bilder, men vera gjorde ju det som hon har laddat upp.

Lördag 
Jag vera och felicia åkte skidor i hammarbybacken för det var ju gratis, man fick massor av gratis grejjer bl.a gummifingrar, godis, nyponsoppa, tröjjor, mössor, mm. Efter det så sov fiffi över hemma hos mig, jag tog inga bilder när vi åkte skidor, men har nåra bilder på mig och fiffi på kvällen =)


Söndag
Jag packade och vid 3 tiden åkte vi till flygplatsen, och sen gick flyget :P<3
Men vi fick lämna mina söta kaniner ensamma hemma =(


Måndag - Fredag
A, det var ju dom dagarna jag var i spanien...
Kollat på många lägenheter, åkt runt, och suttit och läst m.m. <3

(klicka på dom för att se större)


hahah kolla på dom här läskburkarna, vilken konstig form dom har :O <3



Lördag
Jag va me jenni gumman<33, inte träffats på flera månader...
Vi körde singstar, va vid datan, titta på melodifestivalen och a...
Hahah och sen så såg vi världens bästa program på 2an hahah, typ opera ;o <3 a och sen sov hon över <3


Hahah där är operan ;)<3

Söndag
Idag var jag me siri bby<3, vi var i sickla och jag köpte en klännng/tunika/linne xd<3 sen var vi hos mig och spelade spel ;)<3





den här sista va det jag köpte...
Chao<3

Kommentarer
Postat av: funki :P<3

fett fin klänning/linne/tunika du köpte ;P<33

2010-03-08 @ 15:40:39
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: teahh

hahah bejbu <3, vem e du, jessica lr nattah ? ;)<3

2010-03-08 @ 20:32:42
URL: http://blondinbruunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0