Thea - spanien <333

Hejj<3
Äntligen tillgång t internet...
Nu sitter jag på vårat typ hotellrum i spanien, det är typ 18 plus här. I solen är det ännu varmare,, men nu på kvällen så är det typ 13 plus eller nåt <33
När vi åkte i söndas så var vi på flygplatsen och jag ville ha en bok med mig när vi åkte, så jag gick för att köpa en... ni kanske inte vet d, men jag har varit emot vera och jessica om att twilight är bra ;) (asso jag tyckte inte den var bra). Men jag har sätt 1an och 2an på film, så jag bestämde mig för att köpa trean ;)<3, och sen jag börjat läsa har jag inte kunnat sluta. Jag läste hela vägen till spanien, jag läser varenda lediga stund. Nu har jag typ läst hälften  av den och jag har bara haft den i mindre är tre dagar :O hahha<33 Love it ! (sorry jenni , hhaha)
Aja, jag kommer säkert skriva imorrn lr övermorrn lr nåt... Just nu är jag orolig för mina små kaniner som är ensamma i källaren hemma =/, imorgon kommer annette (mammas kompis och matar dom), men dom kanske redan är döda :O, inte för att jag tror de, men tänk om...
Jag saknar alla mina bbysar ! <33 Vera Jessica Hannah Siri Felicia Lisa Nathalie Sofia Elin Andrea Jessica Jenni Tintin Josse......... Älskar er!<3
Chao <3

Lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove


Kommentarer
Postat av: Jaaaaaaaaaaaaaaaaahw <3

sv: Vet inte, när mina besökare sänker, så blir jag ledsen ;(



Men nu ska jag blogga =D <3

2010-03-03 @ 12:38:33
URL: http://youread.blogg.se/
Postat av: Funki!<3

vem var det som hade rätt ;)<333

//Jessica:*<3333

2010-03-03 @ 14:40:30
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0