Thea - Skola, stall <3

Hejhej<3
Nu kom jag precis hem från stallet men iaf, idag i skolan typhade vi syslöjd och jag å fiffi fortsatte på våra klänningar =D <3, hahah och dampade som vanligt eftersom att ingentig nånsin kan bl rätt -.- haha <3
Och sen hade vi rast och vi satt i korridoren å typ prata tills vi skulle in, då hade vi typ matte, sen mer matte fast man skulle typ väga saker (om det nu räknas som matte)... Jag var med erik och vera :P<3, sen skulle vi typ läsa fast vi hann typ inte för det var mat, vi ått typ äckli torsk -.-, åt typ inget. Sen vare lunch rast, och typ nåra sprangrunt ch skulle spionera på killarna ?, sen typ haha prata med august lillebror hjalmar xd, d va kul ;), sen typ pratade jag och vera med anna-maria om att välja ny skola osv. (anna-maria är en fritidspedagog, om man nu kallar dom som jobbar på frtitids det). och se typ sprang vi bort till de andra och vi satt å prata och sen skulle vi in, och då fortsatte vi läsa, sen skulle vi svara på frågor om boken -.- . Det gjorde jag me fiffi =), sen typ engelska å en massa skit hhaha jag kommer inte ihåg xd. Sen hade vi rast och man fick va inne, fast jag fiffi och erik gick ut, vi typ tog foton och pratade xd, och sen hade vi nån lektion, no idea ;)<3, och sen vare stallet så jag å veru åkte dit och jag red minty, vi hade markarbete <3. Sen gick jag tintin och marta t vivo. Sen åt vi, sen kom bella, hannah, johanna, och vera upp t oss och vi hade "fotkrig" vilket gick ut på att ha fötterna överst ?, sen typ prata vi och sen fick jag å vera bråttom t bussen xd, sen tog vi den och satt å pratade sen kom vi t centrum där vi köpte risifrutti och sen pratade vi ännu mer, och sen kom nästa buss och vi pratade om allt frå himmel t jord ;)<3, seriöst jag älskar dig vera, du är bäst. Ajah, nu måste jag duscha,
Chao <3
ps. bilder kommer imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0