Thea - skola, påskmarknad, teater

Hejhej<3
Idag vare väl vanlig skola, började nio och a...
Sen efter skolan så gick jag, fiffi, lisa, jessica och natta hem t lisa, vi åt mellis och jag blev så glad för det var första måndagen typ som vi inte bråkade nåt, men ja, sen blev det ju som det blev, och bråkbråkbråk, pallar nt berätta ;)<3, ja, sen vare påskmarknad i skolan =)<3, vi sålde våra påsk kort och lite fika. sen stod jag ica och lisa as länge i kö till hamburgare som 5orna sålde, men ica å lisa pallade inte gå t teatern, d ville vara kvar på påskmarknaden -.-, så jag cyklade själv dit, där var  sara och vi typ stod å prata, sen började vi och jag var väl me sara och lite med ebba, hon va as snäll (hon e ny) <3. A, nu sitter jag här ;)<3
Chao<3
ps. bilder kommer sen när jag e på andra datan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0