Thea - skidor = nej

Jag och lisa var ute och cyklade idag igen HAHAHHAHAAHAHHA
d va så sjukt kul igår, för jag rigde sofia´först prata vi lite och sen:
Sofia: vad gör du?
Thea: Vi är ute och cyklar.
Thea och lisa: HAHHAHHAHAHAHAHHA
Sofia: va?
Thea: hahah, ute och cyklar brukar man säga när man typ är bortkommen lr nåt xd<3

Hahah så sjukt kul, fattar ni? ;)<3
Ajah, jag och lisa tänkte iaf åka skidor i hammarbybacken idag, men det stängde 6 =(<3
Aja, ska skapa en ny kategori nu som ska heta dagens bild, där slumpar jag en bild som är med varje dag.
Hahah vene om d va så kul ;)<3, men om ni har några förslag på nån ny kategori så skriv gärna =)<3

Chao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0