Thea - ROMME !!!!!!<3333333333

Jaaa!
vi ska t romme idag me skolan, så sjukt kul ! <3, vera kommer t mig om 10 minuter, alltså kvart över 5 :O hahah jag gick upp halv 5, men asso det är föratt bussen från skolan går prick 6, och kvart i 6 ska man vara där ! hahah<3, typ tidigaste morgonen de här året :d, men det innebär alltså att det inte blir någon uppdate idag, och förlåt för igår men vi var i stallet, och de var så sjukt kul på övervånigen hahahahha, och så red jag gera, och nu kan jag knappt sitta :O, hennes galopp är ju.... normal ? hahaha<3 ajja, vi ses imorgon antar jag, med bilder från romme (om jag tar några, me atar att jag gör d), och säkert mke att berätta :d <33
Chao<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0