Thea - more about me <3

Vad heter du?  Thea

Mellan namn? Noa, Maria

Födelsedag? 28/10

Bästavän? Många !

Vem ringde dig senast? Fiffi

Vem fick du sms av senast? Tintin :P

Vad har du gjort idag? Vart på tennis med vera och jessica =)

Vem pratade du senast med? Pappa tror jag, lr mamma ;)

Vem längtar du mest efter just nu? Ellinore älskling, saknar dig mest !!! å ellen bby <33

Vad längtar du mest efter just nu? Typ sommaren och sommarlovet och tills vi byter skola =)<3 och v. 16

Vem kan du berätta saker för utan att det sprids vidare? Alla mina äkta vänner,  som jag älskar ! <33

Vad ångrar du att du har gjort? Hm, inget jag kommer på just nu, men säkert en massa saker.

Vem älskar du mest i världen? Dig !!!! <3333333333


Kommentarer
Postat av: maariawh<3

;D <3

2010-03-21 @ 19:06:15
URL: http://maariawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0