Thea - me lisuh :P <3

Hejhej<3
Lisa har sovit här och vi vaknade vid 9 sommartid, alltså 8 vintertid, eftersom att man skulle ställa om klockan inatt.
Igår kväll vid halv 8a så ville vi cykla lite :P, så vi cyklade och ringde vera, men hon skulle äta, men hon ville cykla med oss efter att hon ätit. Så vi ringde sofia och cyklade till henne, sen stod vi utanför hennes port och pratade med henne och Linnéa. Sen så smsade vera att hon var klar så då skyndade vi oss hem.
Vi typ cyklade runt lite först på varandras cyklar, och sen satte vi oss och gungade, sen så skulle vera typ hem, men då kom vi på att vi kunde gå en kvälls promenad med hundarna, så vi hämtade garbo och jonna. Sen när vi skulle lämna tillbaka garbo så ville hon typ inte gå in, så vi satt och pratade med nettan (garbos matte) ett tag. Sen vid halv tio (vintertid) kom vi hem t mig, asso jag och lisa. Och vi frågade om vi kunde sova över och det kunde vi, så vi cyklade t lisa och hämtade hennes grejjer. Sen typ gick vi och la oss :P<3
Och nu har jag snart tennis, så jag ska snart prata med vera och jessica :P<3 Sen så ska jag hem t min farmor och fira pesach (judisk påsk) =) <33. ajjah
Chao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0